Ιδέες για διαφήμιση στα Social Media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, αλλά είναι επίσης ένας χώρος με πολύ κόσμο. Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε από το πλήθος, εκτός αν κάνετε κάποια έρευνα και αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια. Έχω συγκεντρώσει μερικές ιδέες για την προώθηση των προϊόντων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!
Δημιουργήστε μια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μια εικόνα του προϊόντος σας και μια προσφορά.
Για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μια εικόνα του προϊόντος σας και μια προσφορά, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι καθαρή και ότι αναδεικνύει καλά το προϊόν σας. Αν πουλάτε ρούχα, για παράδειγμα, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να δείτε πώς θα μοιάζουν οι άνθρωποι με τα ρούχα.
- Συμπεριλάβετε κάποιο είδος πρόσκλησης για δράση (π.χ. “μάθετε περισσότερα” ή “αγοράστε τώρα”), ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια αν ενδιαφέρονται να αγοράσουν από εσάς.
- Χρησιμοποιήστε hashtags με σχετικές λέξεις-κλειδιά, ώστε άλλοι άνθρωποι που αναζητούν αυτές τις λέξεις να μπορούν να μάθουν για την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας!
Δημοσιεύστε αποκλειστικό περιεχόμενο στο Facebook, το Twitter και το Instagram για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν.
- Δημοσιεύστε αποκλειστικό περιεχόμενο στο Facebook, το Twitter και το Instagram για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν.
- Παραδείγματα αποκλειστικού περιεχομένου περιλαμβάνουν:
- φωτογραφίες από το γραφείο και τις εκδηλώσεις σας.
- συνεντεύξεις με εργαζόμενους για την εμπειρία τους στην εταιρεία
- πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη προϊόντων ή επερχόμενες εκδηλώσεις
Χρησιμοποιήστε hashtags που συνδέονται με το είδος των ανθρώπων που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
Τα hashtags μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερα likes και followers, καθώς και περισσότερες κοινοποιήσεις. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε hashtags που σχετίζονται με το είδος των ανθρώπων που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας, όπως #ταξίδι ή #μόδα. Οι διαφημίσεις στα Social Media, χρίζουν σχεδίου και στρατηγικής. Από την στόχευση, μέχρι την παρακολούθηση στατιστικών.
Προωθήστε έναν διαγωνισμό ή ένα δώρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που περιορίζεται σε μία εβδομάδα.
- Χρησιμοποιήστε ένα hashtag για την προώθηση του διαγωνισμού.
- Βεβαιωθείτε ότι ο διαγωνισμός είναι κάτι που είναι εύκολο να συμμετάσχει κανείς και διασκεδαστικό για όλους τους εμπλεκόμενους.
- Ενθαρρύνετε τους ανθρώπους που κερδίζουν βραβεία να μοιραστούν τα κέρδη τους με τους φίλους τους, ώστε να μπορούν και αυτοί να συμμετάσχουν σε μελλοντικούς διαγωνισμούς!
Δημοσιεύστε μια φωτογραφία του νεότερου προϊόντος σας με μια λεζάντα σχετικά με το πού μπορείτε να το αγοράσετε.
Η ανάρτηση μιας φωτογραφίας του νεότερου προϊόντος σας με μια λεζάντα σχετικά με το πού μπορείτε να το αγοράσετε είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθουσιάσετε τον κόσμο. Αν έχετε τον προϋπολογισμό, αυτό μπορεί να γίνει και με βίντεο.
Αν ψάχνετε για κάτι λιγότερο δαπανηρό, δοκιμάστε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες του προϊόντος σας σε χρήση ή να εξηγήσετε τον τρόπο χρήσης του. Σε κάθε περίπτωση, συμπεριλάβετε συνδέσμους, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν από πού μπορούν να αγοράσουν το προϊόν, αν θέλουν και οι ίδιοι ένα!
Ρωτήστε τους πελάτες τι θέλουν ως αντάλλαγμα για να μοιραστούν φωτογραφίες ή να μιλήσουν για την επωνυμία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, ρωτήστε τους αν θέλουν δωρεάν αποστολή στην επόμενη παραγγελία τους αν δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους με ένα από τα προϊόντα σας σε δημόσιους χώρους όπως αεροδρόμια ή πάρκα.
Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής διαφημιστικής καμπάνιας απαιτεί χρόνο και έρευνα, αλλά μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας!
Αποφασίσατε να δοκιμάσετε τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε! Η τεχνική υποστήριξη ιστοσελίδων, είναι ένα αναγακίο κομμάτι επίσης για το πως θα υλοποιήσετε τις στρατηγικές συλλογής Emails και ενδιαφερόντων. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο χρήσης της πλατφόρμας:
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι συνεπές με την επωνυμία σας. Οι πελάτες σας θα είναι σε θέση να καταλάβουν αν κάτι δεν ταιριάζει με τις προσδοκίες τους για το τι σκέφτονται όταν σκέφτονται την εταιρεία σας.
- Χρησιμοποιήστε hashtags στις αναρτήσεις, ώστε οι άνθρωποι να τις βρίσκουν εύκολα και να αλληλεπιδρούν μαζί τους συχνότερα απ’ ό,τι χωρίς (τα hashtags είναι επίσης εξαιρετικά για την αύξηση της εμπλοκής).
- Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε διαγωνισμούς ή δώρα ως κίνητρο για τους πελάτες που ασχολούνται με το περιεχόμενό σας – όσο μεγαλύτερη είναι η εμπλοκή, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε πελάτες που πληρώνουν αργότερα!
Συμπερασματικά
Τώρα που έχετε όλες αυτές τις υπέροχες ιδέες για διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήρθε η ώρα να τις βάλετε σε εφαρμογή! Να θυμάστε ότι χρειάζεται χρόνος και έρευνα για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική καμπάνια, αλλά με κάποιο σχεδιασμό εκ των προτέρων και δημιουργικότητα στη στιγμή, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειές σας αποδίδουν.
One thought on “Ιδέες για διαφήμιση στα Social Media”