Πως να χάσω κιλά – Τα βασικά για να ξεκινήσεις

Πως να χάσω κιλά

Πως να χάσω κιλά . Δεν είναι μυστικό ότι η απώλεια βάρους είναι δύσκολη. Αλλά με μερικές από αυτές τις απλές συμβουλές, μπορείτε να το κάνετε πιο εύκολο για τον εαυτό σας.

Πως να χάσω κιλά – Τρώτε μια ισορροπημένη διατροφή

Η ισορροπημένη διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε.

  • Τρώτε περισσότερα λαχανικά: Τα λαχανικά έχουν πολλές φυτικές ίνες και βιταμίνες, οι οποίες σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι, ενώ είναι επίσης χαμηλά σε θερμίδες. Επιπλέον, είναι νόστιμα! Δοκιμάστε να προσθέσετε σπανάκι ή λάχανο σε smoothies και άλλα πιάτα.
  • Τρώτε λιγότερα επεξεργασμένα τρόφιμα: Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως τα μπιφτέκια, τα πατατάκια, τα μπισκότα και τα κέικ, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη – δύο πράγματα που σας κάνουν να παίρνετε γρήγορα βάρος. Αντί να τρώτε τακτικά τέτοιου είδους τρόφιμα, δοκιμάστε να φτιάχνετε τα δικά σας γεύματα με φρέσκα υλικά, όπως σάλτσα ζυμαρικών (πασάτα ντομάτας αναμεμειγμένη με ελαιόλαδο), φιλέτα στήθους κοτόπουλου στη σχάρα σερβιρισμένα με πράσινη σαλάτα περιχυμένη με σάλτσα βαλσάμικου ξύδι ή καστανό ρύζι που ολοκληρώνεται με ψητά λαχανικά, όπως πιπεριές/πιπεριές/φέτες μελιτζάνας κ.λπ.

Πως να χάσω κιλά – Ασκηθείτε τακτικά

Η άσκηση είναι ένα σημαντικό μέρος μιας θεραπείας απώλειας βάρους, αλλά είναι επίσης μια από τις πιο δύσκολες συνήθειες που πρέπει να διατηρήσετε. Μπορείτε να την κάνετε πιο εύκολη, αν διαθέτετε χρόνο κάθε μέρα ή τουλάχιστον αρκετές φορές την εβδομάδα για να ασκείστε. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να νιώσετε καλύτερα με τον εαυτό σας, αλλά θα βελτιώσει επίσης την ποιότητα του ύπνου σας, θα μειώσει τα επίπεδα άγχους (τα οποία μπορεί να επηρεάσουν τη διατροφή σας) και θα επιμηκύνει ακόμη και τη διάρκεια της ζωής σας! Τα προιόντα Herbalife έχουν αποδειχθεί μια επίσης πολύ καλή επιλογή για να πετύχετε την απώλεια βάρους.

Διαβάστε  Τι είναι οι όζοι θυρεοειδούς ή αλλιώς θυροειδή;

Η άσκηση δεν χρειάζεται να σημαίνει να πηγαίνετε για τρέξιμο κάθε πρωί ή να περνάτε ώρες στο γυμναστήριο. Ακόμα και μικρά ποσά δραστηριότητας αθροίζονται με την πάροδο του χρόνου: δοκιμάστε να πάρετε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ στη δουλειά- περπατήστε αντί να οδηγείτε- κάντε μερικές διατάσεις όταν βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι πριν κοιμηθείτε- πλύνετε τα πιάτα ενώ βλέπετε τηλεόραση αντί να κάθεστε με αυτά στοιβαγμένα δίπλα στο σημείο που ανήκουν – καταλάβατε την ιδέα!

Μην παραλείπετε γεύματα

  • Μην παραλείπετε γεύματα.
  • Φάτε πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό.
  • Τρώτε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες.
  • Προσπαθήστε να τρώτε ένα υγιεινό σνακ ανάμεσα στα γεύματα, αν πεινάτε ή χρειάζεστε κάτι για να ξεκουραστείτε μέχρι να έρθει η ώρα του επόμενου γεύματος.
  • Αποφύγετε να τρώτε αργά το βράδυ, το οποίο μπορεί να προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους επιβραδύνοντας το μεταβολισμό σας και αυξάνοντας την ποσότητα του λίπους που αποθηκεύεται στο σώμα σας. Αν είναι δυνατόν, φάτε το δείπνο σας νωρίτερα από τις 7:00 μ.μ., ώστε να μην παρεμποδίζει την έγκαιρη κατάκλιση -και μην πίνετε αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Αύξηση της πρόσληψης νερού

  • Πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το γεύμα.
  • Εκτός από το νερό, θα πρέπει να πίνετε και άλλα υγιεινά ροφήματα, όπως χυμούς και γάλα. Αυτά περιέχουν θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του σώματός σας.

Κρατήστε το βάρος μακριά

Έχετε λοιπόν μερικά κιλά να χάσετε. Συγχαρητήρια! Βρίσκεστε στο δρόμο για καλύτερη υγεία και ένα πιο σέξι σώμα. Τώρα ήρθε η ώρα να δουλέψετε και να διατηρήσετε αυτά τα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα ξανακάνετε κραιπάλες, δεν θα παραλείπετε γεύματα και δεν θα σαμποτάρετε τον εαυτό σας με κακές συνήθειες που θα αναιρέσουν όλη τη σκληρή σας δουλειά. Το ιδανικό βάρος είναι για κάθε άνθρωπο διαφορετικό.

Διαβάστε  Διαδικασία Αρθροσκόπησης Γόνατος

Αν διαπιστώσετε ότι παίρνετε βάρος μετά την απώλειά του (και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό), μην το αφήσετε να σας αποθαρρύνει από το να συνεχίσετε το σχέδιό σας – απλώς επανέλθετε στο σωστό δρόμο, επιμένοντας στις υγιεινές διατροφικές επιλογές και ασκώντας τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα (ακόμη και αν πρόκειται μόνο για 15 λεπτά!).

Αν τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς όπως τα είχατε σχεδιάσει αμέσως–και δεν θα πάνε πάντα έτσι από τη μια μέρα στην άλλη–μην χάνετε την ελπίδα! Να είστε υπομονετικοί με τον εαυτό σας, ενώ παράλληλα να είστε ρεαλιστές σχετικά με το πόσο καιρό μπορεί να χρειαστούν αυτές οι αλλαγές μέχρι να δείτε σημαντικά αποτελέσματα- να θυμάστε: Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα!

Συμπερασματικά

Ελπίζουμε να βρήκατε αυτές τις συμβουλές χρήσιμες! Να θυμάστε ότι η απώλεια βάρους και η διατήρησή του είναι μια δια βίου δέσμευση. Απαιτεί αφοσίωση, σκληρή δουλειά και υπομονή. Αλλά αν ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας δώσαμε εδώ, τότε θα είστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *